Sunday, December 2, 2012

terbaang ! woo..best

assalamualaikum readers walaupun x read sgt. haha..
harini bangun pagi makan nasi lemak aym sbungkus..nasi bilis tlor sbungkus.. baru nak kenyang,, perggh.. buncit aku..tapi sdap la nasi makcik kat dpan tu buat.. org pala bataih masak mmg sdap kot noh.. haha.. okey..gud moning wlpon dah pkoi 12 tghari,,. eh..trok betui la aku ni..(aku bgun koi nam pat lima tu)

    hmpa pham x tjuk entry aku tlis kat atas tu..TERBANG..hmm nmpak besa jaa..besa la terbang..
hmm..nak speaking rh..actually, terbang tu FLY, haha..tw kan?? fly??.. alaa..lompat pagar.. tapi ni versi pompuan yang punya.. hmm.. aku tulis camni msti hmpa judge aku yg trok2 kan..mmg la aku buat.. tpi nk wt cmna.. waktu tu otak budak asrama mmg asyik pkir nak fly jaa..so, besa laa bagi org2 yg mcm aku ni.. huhu..rlex2..
   
   aku pna bt bnda ni 4 kali kot klw x silap..wktu gap exam SPM haha..terok kan.. this is my way to release tension okey..mmg tcekik klw asyik tkurung dalam dorm yang berhabuk tu.. seksa kot kami..tapi kalw nk bt kja ni xle rmai2..2 atau 3 orang ja limit dy haa..x senang kantoi..fes time aku bt kja gila ni waktu blan posa..huh.. da la posa p tmbah dosa pulak,..tak ramai..4 orang jaa..bt kja ngn PENOLONG KETUA PENGAWAS pulak tu..mmg sempoi r..klaw kntoi ada jminan x pyah nek stage..haha..trok3.. ni aku pnya plan la ni nak ajak kak ct kluar pakai keta dia..waktu kat gate depan nak kluar tu.. kami buat rillek tak maw tunduk pala.. naah !! lastly, nak masok balek dlam skola palang tu di tutup oleh MAKSYUUU... seey toi r..
maksu ni mak gat baru yang hyperactive dlam mjalankan tugasnya..tapi anoyying btul la.. justeru,, hak3.. tgu gi.. wak pi pejabat lah jwbnya..tpi kmi kna ngn ustad jaa..so, xda papa yg plu dirisaukan.. habis satu..

   kes fly aku yang ke dua,, ni bt bramai2.. aku , umi, watif, wan eton(TKP) n fatin atilia.. yg ni pon bes gak.. kmi p tengok wayang, karok smpai abeh suara, fuh !! nakal3... kami balek kol 8 mlam lbih kot x silap aku..
sangat terok..wktu balek nak msok kot gate tu naseb bek ada abang gat yang baek hati dan PENYAYANG.. hampeh laa.. kmi slamat masuk ke sekola.. tak masuk asrama lagi.. nampak cikgu azliza plak daah..dok tengah mlenggang kangkung kat laluan dpan dm nk p mesyuarat wrden.. kecut perut kami..
tunggu gi.. lari r.. p la blakang surau..dah tu nmpak pak cop plak.. ujian sungguh !! dengan jayanya, MR MUSCLE kami mrangkap ABANG KONGKRIT( bdn tough) pon tolong la kami..tw x dy soh buat pa.. masuk aspuraa !! huh mmg nigtmare btoi laa. aku bpeluh da ni..mw xmw kna msok gak.. dmi mnyelamatkan diri yang kerdil ini dari pak cop,, masuk p laah.. xda apa pon.. tutp mata.. jalan.. kan senang..bila pandangan da clear dari cekgu2 skalian..kmi buat hundred lari p blakang dm.. dan masuklah aspuri.. fly yang ke dua pon bjayaa..hak3
   
   fly yg ke tiga x bes.. besa2 jaa.. yg ke-4 plak rh.. yang ni sempoi punya.. taiko nek moto ngn kawan taiko..hak3.. umi pnya plan la ni. kami bt kja dua org kami jaa..mula2 mntak nmber abg gat sbb nk pnjam moto..keh3..seey kan ?? anak dara,..oo..anak dara.. kmi kluar ptang2..so, fly ptang , bkan malam,oke..
umi ada lesen, taiko dah bab2 moto ni..haha..outing tanpa kbenaran mcm besa.. tang nak balik tu mmg luar biasa..huhu.. kalau mak ayah aku tau ka.. kompem kna hkum gantung.. huhu.. takut3..aku dah gtaw dah dy balek kot jalan senang.. tapi dia silap belok.. fail kiri kanan wlaupon da taiko,..hik3..jan mrah yer cik umi..
perihal kecewa sket jaa..lantas dy guna jalan besar punya untuk blek ke skola..dkt trafic light first, x bule u turn, trfc laik second, x bule u turn jgak.. hadooiii... my kat the third trafic light,, ble u turn,, tapi moto kami ada kat hjun blah nuu.. bayangkan nak mlintasi lori trella yang bessar pnya.. gila baabi rh... mw x mw kna cross gak. treller tak treller( btul ke cra eja ni??) cross pnya cross..moto kmi btoi2 dpan treller tu.. waaarrghgh...umi2 rillek2..pecuuuttt !!!.. aku igt ajal da smpai..huhuuhuh... first time aku peluk umi kuat2.. takut beb..pkir nak mmpos ja wktu tu..lpas tu..oke..slamat sampai ke skola..hehe..

   oke daah...penat la tulis pnjang2..sudah la kot noe..pengajaran : jangan tiru aksi ini,, dan FLYLAH KALAW TENSION TPERUK DALAM SKOLA.. kay cunn..by .. salam
    
  

2 comments:

  1. biaq aku jelah yg komen sndiri..
    terbaik shark !!

    ReplyDelete
  2. hahaha ni fly hostel la ni ye??? ena dlu tak berani nak buat.. hehehe

    ReplyDelete